poniedziałek, 21 marca 2016

WIOSNA ... i MÓJ PIERWSZY PROMIEŃ SŁOŃCA...


Wczoraj jeszcze taka malutka ..., a dziś ...
Wczoraj jeszcze taka drobniutka ..., a dziś ...
Wczoraj jeszcze taka spokojna ..., a dziś ...
Wczoraj jeszcze taka bezradna ..., a dziś ...
Wczoraj jeszcze taka moja ..., a dziś ...
Jeszcze niedawno uczyła się chodzić ..., a dziś ...
Dopiero co zaczynała mówić ..., a dziś ...
Pamiętam jak uczyła się jeździć na rowerze ..., a dziś ...
I pierwszy dzień w przedszkolu pamiętam ...
I ten w szkole też ...
A dziś ...

Dziś już nie taka malutka ...
i nie taka drobniutka ...
spokojna też już nie zawsze ...
Radzi sobie ze wszystkim ... jest kreatywna ... mądra ... sprytna ...
Jeździ na rowerze, hulajnodze, rolkach, łyżwach i konno jeździ też ...
Gra na skrzypcach ... i na moich nerwach też ...

Ale moja jeszcze jest ...

Moja kochana córeczka ...

Aczkolwiek już nastolatka ...

Wczoraj ...
Wczoraj była zima ..., a dziś jest ... wiosna ...
Moja osobista wiosna ... mój promyczek słońca ... 






-D-

Wszystkie zdjęcia i treści zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Zgodnie z Dz.U. z 1994 r. Nr 24 poz.83 mam prawo do ich ochrony i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz