sobota, 5 marca 2016

MAMA MA WYCHODNE ...

Tak! Mam wychodne ...

I to nie tak jak zwykle do sklepu ..., czy na zebranie w szkole ...

W końcu wyjdę z domu w celach towarzyskich ...

Teraz kiedy -A-, jest już dość duża i mimo, iż nadal karmię piersią, sprawa jest o wiele prostsza, bo -A-, jak mnie nie ma, nie potrzebuje karmienia piersią ...
Dlatego spokojniej mogę wyjść i nie martwić się, że -A- będzie płakać ...

Od urodzenia -A-, minęły już prawie dwa lata. Ten czas spędziłam na gotowaniu, karmieniu, przewijaniu, matkowaniu, przytulaniu, całowaniu, czytaniu, śpiewaniu ... 

Ale miewałam czasem, i miewam nadal,  takie dni, że chciałam wyjść ... wyjść od razu... tak jak stałam..., 
wyjść sama, do ludzi...
wypić gorącą kawę i zjeść dobre ciastko bez słuchania "mniam, mniam mamuś"...
pośmiać się..., 
potańczyć...,
powygłupiać..., 
zrobić coś dla siebie...,
choćby posiedzieć w ciszy na ławce w parku i wsłuchać się w odgłosy przyrody ...

Nawet jeśli wybiorę się do jakieś koleżanki, to zawsze w towarzystwie mojej najmłodszej, wtedy głównie rozmawiamy o dzieciach, o ich postępach w rozwoju..., nowych umiejętnościach..., o tym co jedzą i ile jedzą ..., jak często kupki robią... czy już na nocniczek sikają..., co już potrafią powiedzieć...
A nawet jeśli uda nam się zmienić temat i porozmawiać o czymś innym, to i tak sama obecność dzieciaczków u boku utrudnia dokończenie takich rozmów...

Kocham moje dzieci nad życie, wspieram je, opiekuję się nimi, wychowuję... 
Jednak wiem, że należy mi się chwila zapomnienia, oderwania się od codziennych obowiązków...

Myślę, że dla zdrowia całej naszej rodziny razem i każdego z osobna, powinnam wyjść od czasu do czasu sama. 
Bo inaczej kiedyś zwariuję... 

Chcę pobyć po prostu sobą, nie matką, nie żoną, tylko kobietą ...

Zatem plan jest taki:

Wychodzę wieczorem na babską imprezę do knajpy z okazji zbliżającego się Dnia kobiet i będę się dobrze bawić poza domem, a tata zostanie sam na sam z trójką dzieci ... 

Tylko zastanawiam się czy brać ze sobą telefon ...

-D-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz