czwartek, 3 marca 2016

FACEBOOK...

Wczoraj zrodził się w mojej głowie pomysł, aby utworzyć stronę mojego bloga na Facebook'u...

Nie wiem jeszcze czy to dobry pomysł... ale pomyślałam, że spróbuję ...

Chciałabym zapisywać tam ...
... krótkie, szybkie myśli... kiedy nie mam czasu na napisanie posta na blogu ...
... momenty, które szybko uciekają... a np. bardzo wzruszają ...
... momenty, które dzieją się tu i teraz i nie czekają na wolny czas, którego mam niewiele ...
... śmieszne powiedzonka moich córek ...

Zatem zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku'u i zaglądania także tam ...


-D-

Wszystkie zdjęcia i treści zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Zgodnie z Dz.U. z 1994 r. Nr 24 poz.83 mam prawo do ich ochrony i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz