piątek, 8 stycznia 2016

Początek



Pomysł na swój własny blog pojawił się w momencie kiedy... no właśnie kiedy... w sumie trudno powiedzieć... wydaje mi się, że ta myśl od dłuższego czasu „chodziła” mi po głowie, ale jakoś nie umiałam się zdecydować, na początku wydawało mi się, że szkoda na to czasu, że brak mi pomysłu o czym miałby być ten blog (i w sumie dalej chyba nie wiem do końca w którą stronę podążać) ale jak tak pomyślałam to ciągnie mnie do tego aby pisać... o wszystkim i o niczym...

Nie wiem czy znajdzie się ktoś kto tu będzie zaglądał, tyle w internecie jest różnych blogów i nie tylko... artykułów na różne tematy, są też fora internetowe poruszające wszelakie tematy... Sama zresztą się w jednym udzielam.

Więc o czym ja miałabym pisać...

Może zacznę od opisania choć trochę siebie.
Jestem zwykłą kobietą, mamą trzech dziewczynek i żoną jednego ;) mężczyzny -M-.
Najstarsza córa, jak sama o sobie mówi – prawie nastolatka -J-
średnia córa już uczennica -O- 
i najmłodsza, półtoraroczna -A-
Cały mój czas wypełniają obecnie dzieci i obowiązki domowe. 
Zapytacie pewnie co z mężem, no cóż mąż wypełnia głównie późne wieczory... 
Dlatego myślę, że ten blog będzie trochę o byciu mamą, trochę o byciu żoną, i "kurą domową" która szuka pomysłu na siebie. 
Uwielbiam lato i podróże, poznawanie nowych miejsc i piękna krajobrazów, może i o tym znajdzie się tu co nieco.
Lubię też przemeblowania w domu. Stały układ mebli często mnie nudzi. Już jako dziecko wymyślałam gdzie jakie meble postawić w moim pokoju. Niestety mój -M- niekoniecznie za tym przepada.
Blog ten ma być też sprawdzeniem moich możliwości i ograniczeń, wytrwałości i systematyczności, a przede wszystkich chyba ucieczką od codzienności i monotonii dnia codziennego, choć pewnie o codziennych obowiązkach, ale i przyjemnościach tu będzie można poczytać.

Serdecznie witam wszystkich, którzy tu zajrzą i może znajdą za jakiś czas coś dla siebie.

-D-




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz