piątek, 8 stycznia 2016

Nowy Rok

Zaczął się Nowy Rok, a razem z nim pojawiają się nowe postanowienia, nowe plany, nowe wyzwania.
Ustalając noworoczne plany starałam się przypomnieć sobie co jest dla mnie najważniejsze, które wartości są tak naprawdę ważne. A ważne są moje dzieci i mój mąż, i nasze wspólne szczęście. 

Postanowiłam sobie, że w 2016 roku chcę bardziej angażować się w projekty mojej córki -J-, związane z jej pasją do koni oraz w jej naukę gry na skrzypcach. Z córeczką -O- chcę więcej  rysować i malować farbami, a z najmłodszą -A- więcej się śmiać i wygłupiać. W ogóle postanowiłam więcej czasu poświęcać dzieciom, aby się z nimi bawić, czytać książki, po prostu spędzać z nimi czas, a nie być tylko obok nich.

Kolejnym postanowieniem jest nauczenie się jakiś nowych rzeczy. Odkąd nie chodzę do pracy, a będzie to już ponad 2 lata, to mam wrażenie, że z każdym uciekającym dniem wiem mniej. W pracy musiałam codziennie uczyć się nowych rzeczy, szukać informacji, interpretacji przepisów, dużo pisałam, czytałam i bardzo dużo myślałam. Przez ostanie dwa lata ograniczałam się do rozmyślań na temat tego co ugotować na obiad, aby wszystkie dzieci zjadły, jakie kaszki wprowadzać do diety -A- aby nie były to słodzone "kaszki dla niemowląt" wiodących marek, co kupić, kiedy co posprzątać. Choć przez pierwsze miesiące ciąży, kiedy na zwolnieniu lekarskim byłam w domu dokształciłam się trochę na temat chemii jaka nas otacza i jak ją wyeliminować chociaż w części (ale o tym napiszę kiedyś odrębny post).
Uczenie się czegoś nowego, nabywanie nowych umiejętności rozwija nas, pozwala stymulować mózg do rozwoju. A zatem chciałabym nauczyć się m.in.: 
- obsługi bloga, bo na razie to tylko wiem gdzie napisać post i jak go opublikować;
- robienia zdjęć cyfrową lustrzanką, którą mam już ponad dwa lata a ciągle używam funkcji "auto";
- malowania mebli i urządzania domu, bo bardzo chcę odmienić moje otoczenie.

Ale wiem, że aby odmienić otoczenie nie wystarczy zmiana samej aranżacji, dlatego w Nowym Roku pragnę, aby mój dom był oazą spokoju dla całej rodziny, abyśmy byli w nim szczęśliwi i z chęcią do niego wracali.  

Dlatego wszystkim zaglądającym tu życzę w Nowym Roku spokoju i miłości, aby otaczali Was prawdziwi przyjaciele, aby spełniały się wszystkie Wasze marzenia i abyście przeżyli ten rok tak, jak sobie zaplanowaliście.

-D-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz