poniedziałek, 30 maja 2016

ZDJĘĆ KILKA...

Witajcie.

Pisałam Wam wcześniej o tym, iż moja najmłodsza córcia skończyła dwa lata

Dziś znalazłam chwilę aby przejrzeć zdjęcia z jej urodzin i postanowiłam kilka z nich zamieścić na blogu...

Nie będzie ich dużo... bo większość zdjęć przedstawia gości... i nas samych... 
a jak zauważyliście nie zamieszczam za bardzo zdjęć moich dzieci...

Ale mimo to zapraszam na tych kilka ujęć z imprezy...

Tort wykonany przez moją Teściową...


W Słodkim kąciku można było się poczęstować:
Lentinkami... paluszkami... rurkami... żelowymi misiami... różami z ciasta francuskiego... ciasteczkami z krupczatki... kokosankami... a także na słodko było przepyszne ciasto z jagodami w galaretce i śmietaną oraz sernik z brzoskwiniami... 

Na zdjęciu nie udało się już wszystkiego uwiecznić, bo Kącik cieszył się dużym zainteresowaniem... szczególnie najmłodszych...

A napis z obrazkiem do ramki zrobiła moja średnia córcia -O-

Solenizantka -A-

-Dorota-

Wszystkie zdjęcia i treści zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Zgodnie z Dz.U. z 1994 r. Nr 24 poz.83 mam prawo do ich ochrony i nie wyrażam zgody na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz